.Termeni și Condiții

Alta Cosmetics se bazează, în relațiile de afaceri, pe o serie de termeni și condiții.

Condiții generale

Accesarea și cumpărarea produselor și serviciilor Alta Cosmetics de pe site-ul www.parfum-personalizat.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor prezentate.

Schimbarea termenilor și condițiilor

www.parfum-personalizat.ro își rezerva dreptul de a face modificări, actualizări privind termenii, condițiile și prețul produselor, fără o notificare prealabila și fără precizarea motivelor ca și dreptul de a modifica structura și interfața oricărei pagini sau subpagini a site-ului în orice moment.

Drepturi de autor

Textele, fotografiile, datele și informațiile sunt proprietatea www.parfum-personalizat.ro, iar folosirea lor fără acord se pedepsește în conformitate cu legile în vigoare. NU se vor onora comenzile care presupun folosirea unor imagini, sigle etc pentru care nu există o aprobare clară din partea proprietarului dreptului de autor.

Expediție și livrare

Termenul de livrare al produselor: 2 si 5 zile lucrătoare în funcție de stocul existent, în condițiile în care nu mai există produsul în stoc clientul este anunțat prin e-mail sau telefon.

Comenzile primite de luni – vineri: 

  • până la orele 13:00 se proceseaza și se expediaza spre beneficiar în 1 / 3 zile. Se adaugă și transportul efectiv, care se face în 24 de ore, excepțional în 48 ore daca beneficiarul nu locuiește în oraș.
  • după orele 13 se procesează în 2 / 4 zile. Se adaugă și transportul efectiv, care se face în 24 de ore, excepțional în 48 ore dacă beneficiarul nu locuiește în oraș.

Comenzile primite vineri după orele 13 până luni:

  • se procesează ca o comanda lansată luni până în ora 13:00

Comenzi

Comanda minimă este de 1 (una) buc.

Prețuri

Sunt exprimate în lei(ron) și includ T.V.A.

Promoții și concursuri:

Toate promoțiile se desfășoară în limita stocului disponibil. SC Alta Cosmetics SRL își stabilește singură promoțiile și concursurile și le afisează pe site. La epuizarea stocului promoția poate fi întreruptă fără nici un fel de notificare prealabilă.

Discount-uri

Clientul înregistrat în baza de date a site-ului beneficiază de discounturi funcție de comenzile realizate de către clientii recomandați de către acesta. După înscriere clientul primește pe mail informațiile privind discount-urile și ofertele speciale. Pragurile valorice și discounturile oferite sunt stabilite de către vânzător, care iși rezerva dreptul de a le modifica oricând.

Plățile

Plățile se pot face on-line, cu OP (în general pentru societăți comerciale, în baza unei facturi proforme expediată pe mail) sau la primirea coletului(ramburs).

Transport

Taxa de expediere este în valoare de 15 lei pentru plata ramburs și 12 pentru plata online cu cardul. Comenzile se expediază prin intermediul unui curier rapid sau Poșta Română în cazul localităților unde curierul nu are sediu și se percepe taxa suplimentara.

Daune și reclamații

Ne străduim ca fiecare colet expediat să fie ambalat corespunzător și să ajungă la destinatar în cea mai buna stare. Dacă, din cauze care țin de transport, produsele primite se dovedesc a avea daune, clientul este obligat să reclame aceste probleme în scris pe adresa de e-mail a societății (office@parfum-personalizat.ro) în maxim 5 zile calendaristice. Pentru a nu exista dubii, privind condițiile de transport și pentru verificarea integrității produselor, clientul este obligat să verifice marfa achiziționată în fața agentului livrator.  Consumatorul are dreptul să reclame în scris comerciantului orice defect / inadvertență apăruta în derularea comenzii, în termen de 5 zile calendaristice de la primirea produsului. Răspunsul, în cazul reclamațiilor, se va primi în 24-72 de ore de la primirea acestora, urmând ca soluționarea să se facă în maximum 30 de zile.

Politica de Retur

Parfumurile standard se pot returna către Alta Cosmetics SRL respectând următoarele reguli:

  • Un produs defect se returnează fără costuri de transport (acestea sunt preluate de Alta Cosmetics), clientul urmând să decidă dacă dorește ca produsul sa fie înlocuit sau suma achitată sa-i fie rambursată, în maxim 15 zile, într-un cont comunicat prin mail de către acesta.
  • Un produs comandat și nefolosit se poate trimite retur în perioada de 30 zile de la achiziție, pe cheltuiala proprie, urmând ca acesta să fie schimbat cu un alt produs (în acest caz clientul trebuie să achite doar transportul) sau să se returneze contravaloarea (mai puțin costurile de transport aferente expedierii)
  • Un produs folosit, care nu este defect, nu se va returna

Parfumurile personalizate se pot returna către Alta Cosmetics SRL respectând următoarele reguli:

  • Un produs defect se returnează fără costuri de transport (acestea sunt preluate de Alta Cosmetics), clientul urmând să decidă dacă dorește ca produsul sa fie înlocuit sau suma achitată să-i fie rambursată, în maxim 15 zile, într-un cont comunicat prin mail de către acesta.
  • Un produs comandat, care nu prezintă defecte, nu se poate trimite retur

Ne straduim ca fiecare colet expediat să fie ambalat corespunzător și să ajungă la destinatar în cea mai buna stare. Dacă, din cauze care țin de transport, produsele primite se dovedesc a avea daune, clientul este obligat să reclame aceste probleme în scris pe adresa de e-mail a societății(office@parfum-personalizat.ro) sau folosind Formularul de Reclamații în maxim 5 zile calendaristice. Pentru a nu exista dubii, privind condițiile de transport și pentru verificarea integrității produselor, clientul este obligat să verifice marfa achiziționată în fața agentului livrator.  Consumatorul are dreptul să reclame în scris comerciantului orice defect / inadvertență aparută în derularea comenzii, în termen de 5 zile calendaristice de la primirea produsului. Răspunsul, în cazul reclamațiilor, se va primi în 24-72 de ore de la primirea acestora, urmând ca soluționarea să se faca în maximum 30 de zile.

Coletele neridicate sau returnate

Clientul are obligația de a plătii transportul în cazul produselor expediate dar neridicate. Cheltuiala generată de transportul mărfii de la sediul Alta Cosmetics la client, staționarea în depozitul curierului cât și transportul retur către Alta Cosmetics va fi facturat clientului.

Securitate

Datele personale pe care le completați în formularele de comandă se folosesc numai în scopul livrării produselor comandate. Preluarea comenzilor se face prin intermediul paginii de internet și doar în cazuri exceptionale prin e-mail sau telefon.